søndag 9. mars 2008

Sykkel


Data: ISO 200 - 36 mm - f:9.0 - 1/30 sek

7 kommentarer:

Anders sa...

Super komposisjon (og kult format, må jeg skynde meg å si før noen andre :)

Buster N sa...

Jeg simpelthen bare elsker formatet. For en genistrek! Bildet er fint det også;-)

Dessuten har jeg også vært i Bologna.

Skripht sa...

Sander: takker for kommentarer på formatet! Veldig hyggelig at du trodde andre også ville kommentere det... :-)

Buster: Jepp, tror jeg jeg kommer til å prøve dette flere ganger. Hyggelig du nevner bildet også... ;-)

Var i Bologna den dagen Italia vant fotball-VM. Det ble party i gatene da...

Anonym sa...

OK - Kvadrat er det som gjelder er det sånn? Da vil jeg prøve det også... ;-)
Dessuten er det jo sykkelen jeg kom med, da jeg satte meg på den benken med kaffen og boka mi........tror jeg i alle fall ;-)

Nydelig er den uansett!

Skripht sa...

Hei Randi, takk for kommentar, hyggelig du likte bildet! :-) Du kan ha rett igjen, fant sykkelen ikke så langt fra torget...

Ellers synes jeg kvatdratformen er verd å prøve ut, ja. Har blitt inspirert av Buster til å forsøke meg på dette, beskjæringen bidrar liksom med noe nytt på mine egne bilder...

Anonym sa...

very nice framing and tones

http://krikis.aminus3.com

Skripht sa...

Thanks Yannis, glad you liked it! :-)