fredag 7. mars 2008

Huset ved (vann)veien


10 kommentarer:

Buster N sa...

Jeg melder meg herved på kurset du skal holde. Håper det er ledige plasser!

Skripht sa...

Hehe, kommer du på kurs tar i alle fall jeg frem notatblokka...

Anonym sa...

the best image I saw today

http://krikis.aminus3.com

Skripht sa...

Thank you, Yiannis, nice to have you stopping by! :-)

Anonym sa...

GLITRENDE IDE!
Jeg har akkurat laget mitt eget lille fotokurs sammen med noen andre ferskinger på blender og lukker og sånt - men hvorfor ikke lage et her? Gi litt informasjon om teknikken som er brukt så vi som nyter bildene også kan plukke opp ett og annet tips...

Ellers er bare å lese bloggene deres et lite fotokurs for meg, et kurs i å se og i å beskjære blandt annet!

Anonym sa...

Antar du skjønte at å "lese bloggene" kan forstås på mange måter. Man leser jo ikke bare bokstaver....

Skripht sa...

Hei Randi, takk for kommentarer, hyggelig at du får noe ut av bildene! :-) Jeg lærer også veldig mye av å se på gode bilder. Må evt. tenke mer på hvordan et "kurs" kan organiseres her, men jeg kan godt legge ut litt info om blender og lukker. Men det er ikke alle bildene jeg har data på, noen av dem er skannet...

Ellers skjønner jeg godt hva du mente med "lesning" av bloggen. Jeg er godt vandt med å bruke "lesing" og "skriving" i utvidet betydning...

Anders sa...

Fantastisk kontroll på lyset i forhold til dette stemningsfulle motivet!

Det er selvsagt Buster OG Skripht som skal holde kurs, men det blir så bra at det kommer til å koste penger ;-)

Skripht sa...

Hehe, det er få som har den tekniske innsikten du har, Sander, og jeg betaler gjerne for noen tips... ;-)

Takker for kommentaren om lyset, også! :-)

Anonym sa...

Suverent bilde.