torsdag 21. februar 2008

Gapende stillhet


5 kommentarer:

Buster N sa...

Veeeldig fint!

Anders sa...

De lysende karmene "gjør" bildet for meg :)

Skripht sa...

Tusen takk begge to, det var hyggelige kommentarer! :-)

www.randiweb.com sa...

Kjempe flott bilde!
Fotograferer du i svart/hvitt eller photoshopper du det til etterpå? Veldig god dybdeskarphet også.

Ville vært kjekt om dere som tar så mange flotte bilder og legger ut hadde en liten sak om hvilket kamera og linse som stort sett brukes, litt om teknikk etc.

Så kunne vi amatører lære litt... :-)

Skripht sa...

Takk for hyggelig kommentar, Randi! :-)

Tar bildene i farger, har liksom bedre kontroll på konverteringen i Photoshop. Jeg kunne nok ha blitt flinkerer til å legge ut mer data om bildene, ja, tenker liksom bare på at det er bildet som er viktig. Om du sender meg en mail forklarer jeg gjerne hva jeg gjør, men jeg må skynte meg å si at jeg også bare er en amatør...

Ellers har jeg stort utbytte av bloggen din også, er inne og leser med jevne mellomrom! :-)